Geen flying home for Christmas - Reisverslag uit Hawaiian Gardens, Verenigde Staten van Lonneke Schilders - WaarBenJij.nu Geen flying home for Christmas - Reisverslag uit Hawaiian Gardens, Verenigde Staten van Lonneke Schilders - WaarBenJij.nu

Geen flying home for Christmas

Door: Lonne

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

22 December 2014 | Verenigde Staten, Hawaiian Gardens

Lieve vrienden,
Een verslag van mijn tweede week Hawaii.
Eigenlijk zou mijn vakantie er al bijna opzitten, want op kerstavond zou ik terugvliegen, maar omdat het hier nog zo goed bevalt en ik hier bij Christel en Shook nog kan blijven heb ik mijn einddatum verplaatst naar half januari. Welk jaar weet ik nog niet precies

  • 22 December 2014 - 08:49

    Kim:

    haha, heel mooi gezegd...welk jaar weet ik nog niet :-)
    Fijne feestdagen Lonneke!
    Ik hoop toch wel echt dat je terug komt naar Tilburg hoor!! hihi

  • 22 December 2014 - 09:12

    Miriam:

    Hi, dat klinkt als een goed lied waar je veel plezier aan gaat beleven! Feestdagen in Hawaï maak je niet ieder jaar mee dus geniet van alle noten, toonladders en ......( hier blijkt mijn gebrek aan muzikale kennis).
    Liefs uit een stormig Eindhoven.
    Miriam

  • 22 December 2014 - 10:14

    Nol:

    Hahahaha, vind ik heeeel leuk! Hey schat, wat heerlijk!!! Het eerste wat er in me opkomt is dat ik je op kom zoeken. Gezellig naar Hawaï! Je ziet er ook heel ontspannen en relaxt uit op de foto's! Good for you! Geniet er van en tot in Hawaï! Heb je overigens m'n vorige reactie op jouw vorige schrijven ontvangen, toen had ik nog niet gezien dat ik op deze manier kon reageren en heb ik n reply op je mail gedaan! Anyway; dikke brasa aan alle kanten, KUS!!!

  • 22 December 2014 - 10:56

    Yvette:

    Een fotoverslag! Ziet er goed uit daar allemaal! Top dat je er langer kan blijven. Mocht je er in 2017 nog zitten, dan kom ik zeker langs. XY

  • 22 December 2014 - 11:26

    Rian:

    Hi lieverd,
    Wat fijn dat je het daar zo goed hebt! heerlijk dat je nog zo lang kan blijven! Geweldig! Wat zie je er goed uit, lekker kleurtje, en zo ontspannen, wauw! Geniet nog lekker, lieverd, en ik hoop toch dat je in 2015 terugkeert..... Heerlijke feestdagen en veel liefs, Rian

  • 22 December 2014 - 12:13

    Peter:

    Hallo Lonneke. Mooie foto's die je toestuurde e ziet heel goed en lekker ontspannen uit maar kom toch maar in 2015 terug. Je vroeg of ik je ko ophalen op Schiphol maar ik kan je ook in Hawaii komen ophalen zou wel leuk zijn. Ik wens jou en de familie waar je verblijft fijne feestdagen en een fijne jaarwisseling. Ik vertrek morgen naar Thailand en ga daar kerst en nieuwjaar vieren.Groetjes en een dikke kus van mij peter.

  • 22 December 2014 - 13:51

    Henk:

    Ach zeg nou eerlijk..... wat is nou een jaar?( of twee)
    Ik wens je een fijne voortzetting en prettige feestdagen!

    Groet,
    Henk

  • 23 December 2014 - 10:57

    Renske:

    Hee Jonneke ;)!

    Ik was nog wel blij met jouw aanvulling via de mail op wat hier in dit blogboek staat hoor!
    Heel fijn dat je het goed hebt, maar ik wil wel dat je gewoon in 2015 terug komt hoor! ;)
    Met zo'n kort verslagje en dan daarmee eindigen... ik dacht even dat je misschien wel echt heel lang zou blijven... Maar een paar weken erbij is natuurlijk wel super! Het klinkt echt heel fijn allemaal. Ben wel benieuwd hoe je kerst eruit zal zien! Bij die andere mensen die je nu nog niet kent. Zal vast bijzonder zijn. En eigenlijk heb je nu dus vakantie, nu die school dicht is :). Of gaat je theewerk gewoon door? In elk geval weer heel veel genieting verder en bijzonder warme feestdagen!
    Liefs Renske

  • 23 December 2014 - 18:02

    Engelien:

    Lieve Jon,
    fijn dat je het zo goed naar je zin hebt, geniet maar uitbundig!
    Hele fijne feestdagen en als je daar blijft, komt de JYE wel naar jou toe, Aloha!!!!!
    Dikke zoen, Lien

  • 27 December 2014 - 17:17

    Leo:

    Hoi lieverd,

    Terwijl we hier ingesneewd zjn zit jij tussen de palmbomen aan het strand. Wat een contrast!
    Geniet er nog even van en we zien je wel weer een keer verschijnen. Het wordt in ieder geval volgend jaar en als het tegenzit/meezit (?) nog later. En mocht het te lang duren dan boek ik een ticket Hawaii.

    Knuffel,

    Leo

  • 01 Januari 2015 - 20:34

    Nelleke Van Dijsseldonk:

    Hey lieve Jonneke;-)
    Jee wat lees ik hier allemaal zeg. Ik heb via Danielle je 'waar ben ik nu' adres gekregen. Wat bijzonder allemaal. Hoe kom je toch aan al die contacten en wat ga je van de ene verrassing in de andere! Helemaal met de stroom mee, fantastisch! Wat leuk daar te werken, de contacten met de kinderen te hebben, te kamperen, niet bang te zijn, heerlijk.
    Ik hoop nog meer van je te lezen...
    Wij zijn inmiddels weer in Andalusie voor 2 mnd. Ook heel fijn natuurlijk. Vandaag de eerste gedachten op een tafelkleed in een restaurant op papier gezet, rondom wel/niet een huis hier willen huren voor onbepaalde tijd. Het tafelkleed hebben we meegenomen en ligt nu hier op tafel. Kan het aangevuld worden. Benieuwd waar het toe zal leiden.
    Oh en een heel gelukkig nieuw jaar voor jou! Je zet het iig goed in door de beslissing te nemen niet met de kerst naar huis te komen en te doen wat daar op je pad komt. Lekker zo doorgaan hè!
    veel liefs voor jou Lonneke en tot een volgend keer,
    xxx Nelleke

  • 05 Januari 2015 - 21:33

    Joanne:

    Lieve Lonni, wat goed!!! Je hebt het helemaal naar je zin zo te lezen! Wat heerlijk dat je langer te kunt blijven. Ben je ook werkzaam op de school zelf of alleen in de theetuin?
    Je ziet er goed uit hoor!
    Geniet nog lekker!! Wij hier weer aan de slag.
    Dikke kus van Joanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hawaiian Gardens

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2015

Somewhere over the rainbow bluebirds fly

22 December 2014

Geen flying home for Christmas

13 December 2014

Eerste week Hawaii
Lonneke

Actief sinds 13 Dec. 2014
Verslag gelezen: 400
Totaal aantal bezoekers 4214

Voorgaande reizen:

05 December 2014 - 10 Januari 2015

Aloha Hawaii

13 December 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: